P!NK

Rixfm hade en tävling med denna beskrivning

RIX FM är stolta över att presentera P!NK LIVE i Globen 26 maj

Hela denna helg är det P!NK Weekend på RIX FM och du får extra många P!NK låtar! 

 

Du har chansen att vinna en rosa helg med en hotellövernattning för 2, rosa champagne, P!NK guldskiva och 2 biljetter till ”The Truth About Love Tour”.

Vinnare presenteras måndag morgon i RIX MorronZoo kl 9.

 



Jag anmälde mig och nyss så ringde dom. Jag vann! Fick med skakig röst prata i radio och jag fick höra det, jag vann!
Shit va skakig jag är, fortfarande! 

 


Kommentarer
Musslan

jag gratulerar!!! :D

Svar: Hihihi, happy chey här! Hotellfrukost är det bästa som finns och pink!! Lööv her!
celiaslilla.blogg.se

2013-05-20 @ 10:46:55
URL: http://yuumeji.blogg.se
Sofie

ja hotell frukost är godare än båt frukost xD
Jag gillar pink som person, hennes låter är bra men inte någon jag skulle vara så insatt i att se live :D men hon är awsome! och jag bara älskar hennes hår!

Svar: She is cool :)
celiaslilla.blogg.se

2013-05-20 @ 17:33:52
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0