Valpis


Tjenis tjenis.
De senaste 2 dagarna har jag umgåts med en liten valpis. 
Liva heter hundrackarn. Hon är både supersöt och superjobbig. Hon är busig och kan bitas ( på lek, men vassa tänder har hon!) Men rackarns va gulligt det är med djurbebisar.

Annars så är det studenten imorgon då. Vi ska mötas kl.8 i Luma för lite Champagnefrukost. Måste upp jäkligt tidigt alltså om jag ska hinna med allt som jag tänkt. Idag var jag bara i skolan lite snabbt för att lämna skåpnyckel och fråga syven om mina betyg, fattar inte riktigt systemet. Jaja, ser helt ok ut för mig på den fronten. Ska inte ha för höga krav på mig själv. 

Imorgon smäller det alltså. Full rulle hela dan. Hoppas jag inte snubblar med klackarna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0