Kött

God afton god afton

Igår körde jag ett benpass på gymmet och satan. Jag kan knappt gå idag. Har så ont. Det är skönt på ett sätt, men ajaj när man ska försöka resa sig ur sängen/stolen. Körde därför lite arm/övre rygg idag bara. Men äro nöjd. 

Linnea kom över igår och vi åt kött. Ååh va jag inte skulle kunna bli vegetarian, de e ju så gott. Speciellt när det är rosa i mitten. Lite blodigt och nästa rått. Aaarrg va det vattnas i munnen!
Tat lugnt, äter det inte så ofta men att unna sig en biff på helgen är gött. Bra med protein nu också då jag ska börja styrketräna mer och hårdare. 


Inte min bild


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0