Trött städtant


Idag har det varit städ/planerings-dag på jobbet. Så inga barn var där, utan bara vi vuxna som gjorde i ordning.
Och imorgon ska vi först åka och handla arbetskläder, dvs, regnställ och typ täckbyxor. Efter det blir det spa! Har aldrig varit på spa så jag ser fram emot det. Tror det kan bli lite massage, sicken lyx. 

Vi gick även och åt på en lunchrestaurang i närheten idag. Faam va gott de va. Nått långkok på högrev och tillbehör. Såsen var fantastisk också. Mmmm..
Är dock supersötsugen! Vill bara vräka i mig choklad men ska försöka att behärska mig (har verkligen inte gjort det på senaste tiden och har mått riktigt dåligt i magen av de heheheh)

Har varit lite jobbigt med sömnen på senaste tiden också, så ska försöka gå och lägga mig tidigt nu så jag kan få mig lite sömn. 

Sjukt ovärd läsning, men är kanske kul för mig att se tillbaka till. Läste ett inlägg jag skrev för typ 2 månader sen men aldrig publicerade. Riktigt rolig läsning det :) Sån arg chey..

Men shoflöjt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0