Flakfix

 
Shoo.. Är trött. Inte sömnig, men trött.
Idag har jag hängt på Ikea på Ebbz o Angelica. Vi skulle dit med klassen för att köpa lakan till flaket. Vi hittade dock inge venner så vi käkade och gick för oss själva tills vi såg dom. Sen följda jag med dom till skolan och målade lite. Ska nog bli fint. Några av killarna i klassen hade dock gjort ett eget lakan som de vill ha med på flaket. Fast det sög. De var bara personligt för dom 3, med deras bandlogga i mitten etc. Aldrig att det får vara på flaket..

Vi gjorde ett Med "All makt åt Gunnar, vår befirare" för att hedra Gunnar lite (rektorn) han har fixat så att vi 4 etetklasser får åka på en liten klassresa helt gratis. Vi ska campa imorn på Vita grindarna (vart de nu ligger??)

Så idag har jag packat med tält och sovsäck inför imorgon. Ska nog bli mysigt :)

Just nu har jag dock ont i huvudet. Har haft det halva dan. Kanske är solsting? Vet inte men har inte mptt så bra. Så hoppas jag mår bättre imorgon bara.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0