Long time no see

Funderar på om jag ska börja blogga igen eller inte.. Jag är ju inte den dagboksskrivande personen och blir typ inga roliga bilder heller då jag inte riktigt har den tillgången än (ska slaffa mig en bättre mobil med internet när jag får lön)
För jag kommer ju få lön. Jag har ju nämligen fått jobb. Jag är nu "dagmamma". I jobbannonsen stog det att det var 100% men hon som äger stället ångrade sig och anställde 2, vilket resulterade i kortare arbetstid. Dåligt för mig då jag tjänar mindre då, men jag har ju typ inga utgifter iaf, så vafan. Jag får dessutom chansen att öka i arbetstid i Januari. Så kan jobba 50% nu, lagom skönt. Och kan då även hinna med träning.

Trivdes dessutom superbra idag. Det var trevliga barn, trevligt område och generell väldigt bra. Fick dessutom väldigt mycket beröm och uppmuntran vilket inte gjorde det hela sämre. 

Annars då?
Bodde hela förra veckan hos Linnea och var kattvakt, de va nice. Åt dock så sjukt mycket onyttigheter att jag typ blev sockerberoende. Okej, överdriver nog..

Och nu orkar jag inte uppdatera mer för idag. 

Stay positiv. 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0