I'm back

Yoyo. 
Kom hem från lägret igår, men har inte pallat skriva. Är lite sjuker. Men nu känner jag mig tvungen att uppdatera för min egen skull, så jag kan minnas tillbaka. 
Bästa lägret hittills! Fint folk, fina ledare, massa aktiviteter. Asnajs helt enkelt.

Vi har..
- Varit på gröna lund, var så jäkla kul!
- Ätit på Flipping burgers, de godaste hamburgarna jag någonsin ätit verkligen! Och milkshaken.. TO DIE FOR! Hamnade i matkoma men ville bara ha mer. Dit ska jag igen!
- Gått på parkteatern, var supermysigt att se på med alla fna vänner. Lite barndomsminnen över det hela också.
- Frukostbuffé på Hilton, ännu en to die for matupplevelse. Jag älskar ju frukost så detta - mmmmmm!
- Vakna nätter med skratt och råttletande (det finns råttor i huset, vi såg dom..)
- Fått mitt hår fixat och uppsatt i en fantastisk frisyr
- Målat, pysslat, pratat, chillat, kramats, tittat på film, mysigts, koppmålande, masserat varandra och mycket mycket mer. 

Superhärligt med andra ord. Även om jag hade ett långt och djupt samtal med Denise (ledare) som ledde till lite tårar. Men det var bara bra. Tavlan vi gjorde var även den bästa genom tiderna. Synd att jag inte fotat nått. Så får ta med två bilder som Una skickade till mig..

Jag med godaste milkshaken ever på flipping burgers..
Una och jag på Hiltons frukostbuffé. Vi var riktigt trötta.. la oss sent och gick upp lite efter 7.. Det ser man nog..

Har förövrigt gått upp några kilo på en vecka, så ni fattar hur mycket god mat jag har ätit. Lyx med andra ord!
 
 


Kommentarer
Musslan

jag saknar dig på din blogg, Kan du inte snart komma tillbaka :) Men bara ifall du känner för det. eftersom att du inte mår så bra just nu.

Svar: nej
celiaslilla.blogg.se

2013-07-15 @ 16:15:34
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0