Bilar i brand

Har ni läst/hört om "upproren" i Hagsätra? De tar efter vad som sker i Husby. Men varför? För att bevisa vad?
En bil brinner just nu iaf och ungdomar kastar sten och vandaliserar. Pallar inte med att folk är så dumma i huvudet. Seriöst. Tycker de verkligen att de är sååå coola nu eller? Nej, ni är bara idioter. De tror säkert att de är smarta, att de har kommit på något bra sätt att gå emot staten och polisen. Men nej. bara nej. Det funkar inte så. Ni är för dumma för att någonsin kunna göra någon förändring på varken era patetiska liv eller samhället. Arg chey här men orkar inte med dom. 




Kommentarer
Musslan

Hagsätra asså... rätt glad över att jag bor i Älvsjöbadet, då kan man ta sig till stan med pendeltåg.och man kan dra till Willys ifall man vill handla mat ;)

Svar: Jo, låter rätt mycket skönare det! :p
celiaslilla.blogg.se

2013-05-23 @ 00:25:17
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0