Peabutterjellytime

Idag är det ingen vanlig dag, för det är en stor dag idag.. Jag har nämligen köpt jordnötssmör. Jag har aldrig smakat det i hela mitt liv så idag fick jag för mig att Faaa-aan, nu ska jag se vad det är för nått!. Så jag köpte mig en burk.. 

Första skeden (eller, kniven) var ingen höjdare direkt. Inte äckligt, men lite svårt att förstå sig på. Vad ska man ha det till? Det är liksom lite sött men samtidigt salt.. Man kan ju inte riktigt bara äta det som det är, så vad blandar man det med? Testade en klassiker, peanutbutter and jelly sandwich. Myycket bättre! Det var fan gott. Onyttigt som satan antar jag, men gott. Fint test. 
 
 
 
 
Meeen.. Tror inte jag köper det igen. Och hur lång tid tror ni det kommer ta för mig att äta upp resten av burken? Eller vill nån ha det?
 
 
 


Kommentarer
Sofie

jag har aldrig smakat Jordnötssmör o: Jag undrar värkligen hur det smakar. men jag tror inte att det är en sådan bra idé att köpa heller, för tänk om jag inte gillar det? då har vi köpt den i onödan. fast, jag vet ju inte ifall de andra i familjen tycker om det xD?

Svar: Du kan få smaka av mig, gillar du det kan du få burken..
celiaslilla.blogg.se

2013-06-13 @ 23:24:09
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0