Huvud, axlar, tand och mun

 
Skolresan (kallar det så för det var inte bara min klass som var med utan även folk från a, b och d också) resulterade i dålig mat med massa godis och läsk. I kombination med dålig munhygien, Jag skäms, men tandborstningen var inte högsta prio igår, så mår min mun nog inte så bra idag. 
Så jag kostar på mig att byta tandtråd. Använder mig av såna där plackers och man kan använda dom några gånger innan de behövs slängas. Men idag tar jag mig en ny, mintig liten vit munräddare. Nu ska jag bli fräsh!
Finns ingen bättre känsla än riktigt rena tänder och mun! Älskar att gå till tandläkarn tex, så skön känsla man har efteråt



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0