Anställningsavtal och massage

 
Dagen började med att jag mötte upp mina kollegor för att kolla lite på panduro och naturkompaniet. Jag skulle införskaffa ett regnställ till jobbet men det fanns inte inne i min storlek så det får vi vänta med.
Efter det drog jag och Stina (chef) till spat där vi tog ett dopp i den uppvärmda poolen, 34 grader i vattnet är allt skönt. Med lite frukt, bad och vatten inväntade vi massagen. 

45 min helkroppsmassage för att vara korrekt. Inte så illa, inte illa alls. Så jävla skönt!
Efter det åt vi lite lunch, en god laxwrap och så skrev vi anställningsavtalet. Fan va jag trivs på jobbet. Förhoppningsvist går jag även upp i arbetstid efter min provanställning också :)

Gick och tränade lite på gymmet sen också och blä va tungt det va! Har inte kört ben på länge och det märkte jag tydligt. Det var mycket jobbigare än vanligt, men så kan de gå.

Nu ska jag väl snart ordna lite middag och ta det lugnt resten av kvällen, mysa lite. För imorgon skall jag träffa Ebba o Rozi om inget kommer imellan :)
 
 
Lillekatten gillar faktiskt att mysa supermycket även om det inte ser ut så på bilden...
 
 
 


Kommentarer
Sofie

yay! du har börjat blogga igen!! :DDD Skojsigt!!

Svar: nja.. vet inte riktigt. kanske skriver nångång ibland. men det är inte min grej..
celiaslilla.blogg.se

2013-09-22 @ 12:53:57
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0