Vita grindarna

Tjo!
Är tillbaka från min lilla skolresa. Vi var drygt en timmas bussresa från slussen. Så det var inte så långt bort men fan va jag mådde illa under resan dit. Sen regnade det ju nästan hela dagen och kvällen men vi hade det bra iaf.
Ett tag var jag sjukt uttråkad då det inte fanns något att göra men när mörkret föll började det bli trevligare. Kanske blev folk mer sociala då de druckit lite alkohol. Men mig spelar det ingen roll, jag var nykter och mådde bra.

Mirre som blev klassens Fyllesof (fyll filosof för er som inte fatta höh) förtjänar verkligen den titeln. Hon berättade att om man är lite nervös inför att prata inför folk så ska man tänka på hur mycket bajs alla har i sig. Att alla som sitter där är fulla av skit i tarmarna och om bara stolen var en toa så skulle de sitta o bajsa just nu. Sen pekade hon på var och en och sa "Du är full av bajs" " Du är full av bajs" " Du är full av mycket bajs" Etc etc.. 
Så nu vet ni hur ni ska tänka!

Var orolig att det skulle bli sjukt kallt att sova i tält men icke sa nicke, jag sov skitbra! Vaknade med lite ont här och var men natten var skön. Varmt och gosigt. 

 
Folket och så Mirre som sticker in huvudet i bilden :)

Resan var allt som allt lyckad. Gräddklet, musik, tårar vid en lägereld och bajs. Najz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0