Sho län


Tjenis penis. Idag ska ja på läger.. Läger och läger.. Jag ska bo på essinge i maskrosbarnshuset i en vecka iaf. Det är unga vuxna-läger. Vi ska typ lära oss viktiga saker inför vuxenlivet och samtidigt chilla. Är inte så pepp, men är glad över att få träffa Anna. Länge sen jag träffade den goa tösen, saknat henne. Så om hon är med så ska det nog bli kul :)


Eftersom jag är borta i en vecka i ett hus utan wifi så blir det inga inlägg eller komentarer från mig (som att det var det innan höhö)

Sakna mig nått oerhört. Nja..
 
 
Här är föresten min nya frukostvana. Blåbärsgröt(på fiberhavre)  med vindruvor och äppelbitar. Och denna gång lite lyxig kiwi också. Drick med sojamjölk. Gött e de. 
Jag älskar frukost.
Hur fan ska lag klara mig en vecka utan mina mat/frukostvanor? Och utan träningen..?
Kommer må så jäkla bajs

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0