D-dagen


Så idag är det dagen med stort D. Det är idag som det är konsert! Synd att det är så sjukt trist väder nu dock. Vill inte bege mig ut än.. Ska träffa Linnea i stan och ta oss till hotellet för att dumpa våra grejer. Sen går vi ut och äter, jag sticker till konserten (o linnea får hotellerummet för sig själv). 
Sedan blir det en natt i hotellsäng följt av frukost!! Hotellfrukost, fan va jag ska äta!

Men inte än, nu sitter jag inne o mår dåligt över det kalla regnet. Gillar det vanligtvist men inte idag, idag fryser (och ryser) jag bara av tanken


 
Vågigt hår, dagen till ära


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0