Pluuuugg

Sitter och pluggar med eurovision i bakgrunden. Tycker typ inte nått bidrag har varit särskilt bra so far.. Jaja, ska inte bry mig om det. Har viktigare saker att tänka på. Såsom marknashyror i Stockholm! Måste skriva en debattartikel om ämnet. Vet inte när den ska in riktigt, tror onsdag. Jag skriver på jag, men om jag skriver nått vettigt vet jag inte riktigt då jag inte läst på tillräckligt mycket om ämnet egentligen. Bör nog läsa mer men har inte orkat, fick flow utan de. Seeen får jag väl korrekturläsa grejen o se hur fan det blev.

Måste även skapa ett konstuttryck där jag tar ställning till ett samhällsproblem, vad ska jag ta för problem är frågan? Vet inte om det måste ha att göra med en viss miljö (skånehgatan, söder) eller inte.. Kanske borde höra med min lärare innan jag börjar på den uppgiften så jag vet att jag gör rätt.

Detta är dock sista uppgiften i skolan. Tänk, när detta är klart så har jag ingenting kvar. Jag tar snart studenten och bye bye gymnasiet. Känns konstigt.. Lite sorgset på något sätt. Och befriande på ett annat. 

(har ju visserligen en restuppgift jag inte gjort klart än också.. Heheeheee.. gör den nu Ceciliajävel)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0