Panik!

Satt på pedagogisk ledarskap imorse o lyssnade till Invars stämma. O så nämnde han lilla genushäftet.. Ojoj tänkte jag som inte har lämnat in det än men taaat lugnt! jag har det ju här i väskan. Och så började jag rota.. Hmm.. nää.. jaa..nää.. Jag kunde det icke finna! Nu började panik resa sig. Jag hade ju svarat på frågorna, jag grät samtidigt som jag skrev för jag tyckte det var så dumt/tråkigt/meningslöst. Men jag hade ju gjort de, vaar äääär de?!?!


Ser ni paniken? Vill ju inte skriva om det. Så mycket tårar..
-
Men vet ni vad?! När jag nu kom hem och i lugn och ro kunde gå igenom datorn så hittade jag det, jag hade skrivit rent det på datorn!
 
Sån lättnad!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0