Ost


I tisdags så var vi ju ett litet gäng som sov över hos Theo och på morgonen därefter när vi åt frukost så kommer Daniel med nån uppenbarelse han fått eller nått. Så här lät det iaf..

Fan va kul det skulle vara om man la en ost på gatan!
Ja men folk skulle ju gå förbi o baah -Heeey, there is a cheese on the street! Whyyyy is there a cheese on the street?!
De skulle bli så jäkla förvånade o förvirrade

O sen kommer nån liten uteliggare o börjar gnaga på osten o då säger man
- Det där du, är ingen vanlig ost. Det är en prästost!

- Daniel

Jadu Daniel.. Jag vet inte vad jag ska säga annat än att jag har rätt dålig humor då jag har skrattat åt det många gånger idag. 

DET ÄR EN PRÄSTOST!

Sen så hade ju Jocke sagt till Molly att han ville att de skulle adoptera mig då jag är så gullig.
 Adopt a pathetic child. Gärna för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0