Onsdag


Sho. här ligger jag och tar det lugnt. Blev så jädrans trött. Är nog inte så konstigt. Har inte sovit så länge och så gick jag upp tidigt för att ta mig till onsdagsmötet kl.9. Efter det drog jag till gymmet trots att jag var trött och inte hade nån riktig träningsglädje. Men när jag väl kom dit gick det bra. Lite kämpigare än vanligt bara. Men 40 min på löpbandet o sen mage/rygg övningar och så 15 min simning som avslut. Det var dock mest som avslappning. Låg mest o flöt runt i vattnet. De varo skönt.

Eftersom vi inte har några lektioner idag så åkte jag hem efter. Har ätit lunch och nu måste jag egentligen göra de sista plugget. Men är ju så trött. Kanske borde ta en liten powenap för att återfå lite krafter?

Får se, är ju lite stressad just nu.


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0