nu kommer alla känslorna på en o samma gång

AAAARRGHH!
OOookeeej.
Nu tar vi det lilla lugna här. Men typ varje gång jag försökt skriva så har jag råkat radera all text.. Och så trevligt så sparar blogg.se texten om man råkae avbryta helt abdrupt, men inte om man gör om samma sak flea gånger.

Så nu har jag mycket att säga då jag raderat samma grej flera gånger. Men here we go.
Min valborg va nice. Gick ut med några i min klass, folk jag annars aldrig umgås med då jag ör lite för töntig för dom. Men hängde på iaf o de var kul. Sedan drog jag och en till hem till Theo. Han hade inte mitt numer så han ringde runt sjukt mycket bara för att få tag på mig, gulligt. 
Vi drog då till honom och chillade, spelade lite gitarr etc. Daniella som jag gick dit med somnade dock direkt så vi andra hade kul utan henne. Och jag fick oboy! Jag älskar Oboy! (nu råkade allt försvinna, tur att det sparats..)
Vi sov över och på morgonen åt vi mackor och äggröra. Sedan mötte jag mor i stan för att kolla på förstamajtåg. Vi åt även lite glass :)

Idag var jag i skolan ett tag och sedan drog vi till universitetet för att gå på animepub. Mollys vän jobbade med det så vi gick för att hälsa på henne. Väl där åt vi okonimiyaki som enligt dom skulle vara som japansk pizza. (nu råkade jag radera allt igen, tur att det sparats!)

Såhär ska "pizzan" se ut
 
Såhär såg det ut

Nästan samma sak.. Gott var det iaf, så är nöjd.
Nu MÅSTE jag verkligen plugga. Har förträngt att jag har prov imorn..
Sho!


Kommentarer
Sofie

herregud... det där är nog den godaste pizzan jag har sätt D:

Svar: Jaa, men det var ju inte riktigt så vi fick den. Men de va gott iaf :) Det var typ deg, kål, grönsaker och toppat med nån sås och majonäs.. Tyckte det lät skumt o lite äckligt, men jag gillade det
celiaslilla.blogg.se

2013-05-02 @ 21:56:41
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0