Muckler o mvg:n

TJÄÄÄÄNA!
Sitter här o äter lite kvarg med banan o musli efter mitt första träningspass på gymmet på typ 2 månader! De gick bättre än förväntat o nu är jag skitpepp på träning igen. Whop!
Än så länge är jag svag o mesig men här (ni ser lilla armen..) ska byggas muskler!
 
Annars så har jag hängt i skolan lite. Fått veta att jag får Mvg i teater whaddap. Chillaxat lite, promenerat lite, haft det soft..
Rätt bra dag alltså :)
Och min farsa har vunnit 47.000 spänn o han skänker lite till de behövande (mig..) så nu slipper jag oroa mig för att inte ha råd att betala gymkortet i sommar, men nu e ju de löst. Gött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0