Mösspåtagning och konst

Idag hade vi mösspåtagning i skolan. Ja, två veckor senare än alla andra..Nu fick vi visa upp oss i våra små hattar. Min är dock från 1978 och det står Frauke i den, alla andra har ju sina nya, fräsha hattar. Fan va töntigt liksom.

 
Fin bild som jag tog när kören sjöng.
Btw, alla i kören sjöng utom en. Han är en rockare o jag antar att han tyckte det var töntigt att sjunga såna låtar (tror alla musikelever är tvingade att vara med i kören) 
Fick iaf damp på att han tror han e så jäkla cool som inte sjöng. Nej, de såg fan fjantigare ut att han var den enda som vägrade. Mes.

 
Sen gick vi på Bild&Formarnas verissage. Här ser ni lite som en tjej gjort. Hon var sjukt duktig! Synd att min bild suger för wooooaw! 
Blev impad av så mycket, verkligen duktiga.
Och en av eleverna har aspergers o han hade gjort en stopmotion film om hur det är att leva med aspergers. I den symboliserade en pingvin hans diagnos och den var supercool o fin. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0