Kylling

Idag gjorde jag en kycklingsallad till middag. Så till det behövde jag kyckling (för er som inte förstod det..). Men på Ica hade de inte grillad kyckling i mindre bitar, typ ett lår, utan de hade bara hela kycklingar. Så då fick jag väl ta en hel kyckling. Till en person.
Men att köpa denna kyckling fick mig att tänka på när jag och Nelly snattade (dumt!) en hel kyckling för en massa år sedan. Hur fan fick vi för oss att stoppa en kyckling i väskan och hur fan kunde vi komma undan med det?!

 
Jag gillar att jag fortfarande har en bild av kadavret från den dagen. Vi åt upp den. Med våra bara händer (och munnar)
Vi var små ligister, icke bra de. Nu har jag väl blivit lite vuxen och smartare. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0