Kvaaarg

 
Visst ser det gott ut?! Njaa.. Men det är gott. Äpple o banan i kvarg med lite mosade hallon. Var så sjukt hungrig när ja kom hem så nu sitter jag och hetsäter. Kvarg e faktiskt godare än jag trodde. Man måste bara blanda det rätt.

På teatern idag fick vi titta på en 50min lång dansteater (inspelad) där en kvinna blundade och gick in i stolar och i väggen med sina händer utsträckta. Sen sprang hon fram och tillbaka i rummet samtidigt som en man puttar undan stolarna. Detta upprepas många gånger. En massa mer konstiga saker hände och den var sjukt jobbig.

Men det var typ enda lektionen vi hade, vi har fått arbeta hemifrån resten av dagen. Jag tänkte dock gå o gymma, men när jag kom fram, vad upptäcker jag då? Jo, jag hade med mig allt utom en tröja att träna i. Och eftersom jag hade klännig på mig idag kunde jag liksom inte träna i det jag hade på mig heller. Så var bara att åka hem. Och här sitter jag nu.

Ska på studentskiva ikväll med tema Barndomsminne.. Ska fundera lite på vad jag ska ha på mig ikväll. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0