Kläder

Jag har handlat grejs idag då.. Var jobbigt. Hatar att shoppa. Gillar nya saker men hatar att spender apengar och gå i affärer. Man blir bara såå varm. blöh. Det blev iaf 3 par skor. 2 par vanliga låga converse i svart o vitt (fejk dock..) Och så ett par till, typ boots.. Ni ser!
        
         
       
 
 
Köpte även en enkel grå kjol (som ni ser lite utav) och sen lite smågrejs som nagellack och underkläder inget som är kul att visa upp iaf.
Och hårfärg!
Färgade håret idag. var meningen att bli i min naturligva hårfärg, råttfärgat. Eller som mor säger - Sandré. Men de blev bara konstigt. Hoppas på att det blir finare med tiden. Går inte att få fram hur det verkligen ser ut med webcamen heller. 


Kommentarer
Musslan

fina :D

Svar: Haha tack, inget speciellt egentligen :P Har bara slitit sönder mina andra converse så behövdes nya, lite tråkigt köp.. Men bra
celiaslilla.blogg.se

2013-05-19 @ 21:09:12
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0