Jagkankommapåbrarubriker

Jag har inte haft lust att blogga riktigt för det har hänt/händer en grej som jag fortfarande vill hålla lite hemlig hohoh. Vi får se hur det blir med det, men det har hållt mig upptagen iaf :)

Vi har en skoluppgift där vi ska prata om arkitetkur och de sociala aspekterna för varför stockholm ser ut som det gör etc så igår var jag och några vänninor på stan och kollade/fotade hus. Det var la skoj i det fina vädret.
Men en gubbe ville prata med oss och jag orkade inte riktigt men vi kom inte undan. Han sa att vi måste se 1 40-talsfilm i månaden så vi lär oss om solidaritet. Jag svarade typ "ja det ska vi tänka på" med ett leende men han tyckte typ jag var dryg och sarkastisk så han blev lite sur på mig. SOOOOORRYY! Han som började prata med oss o så försökte jag vara trevlig trots att vi var stressade o han var en onykter gubbe, o så får jag skit?! :(

Nu måste jag iaf ta tag i det sista med skolan så jag kan skicka in allt idag. 
Shoflöjt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0