Helvetesmobilen

Yoyo!

Vaknade med värsta hostan, ska jag äckla er med att berätta detaljer? Så jag skippade löprundan jag hade tänkt, vill inte få lunginflammation eller nått. Har istället gjort.. Ingenting! Solade lite på balkongen. That's it. Skönt dock. Behöver dessutom lite sol, är så jäkla blek. 
Nu sitter jag och får damp över min dumma mobil som jävlas så in i *******!!
Hade tagit en massa bilder som jag behöver till projektet vi har nu, men de har gömts i en mapp på mobilen som jag inte riktigt kan nå. Så för att få in de i datan är det en lång process som bara bli längre då mobilen stannar upp och segar sig. 
Vet fan inte vad jag ska ta mig till.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0