God morgon världen

 
Nu kära barn ska ni få höra om den fasansfyllda syn jag fick när jag steg upp imorse. Jo det var som så att jag klev upp ur sängen och tyckte att lite soljus skulle vara trevligt på morgonkvisten. Så jag drar isär gardinerna, drar upp persiennerna och där har vi det! 

En blomma!

Ja, så fasansfullt var det inte. Tvärtom, riktigt trevligt. Min hibiskus har fått en blomma! :)
Känner mig lite som en stolt mamma. Jag har fostrat denna blomma. Med kärlek har den fått växa och bli så vacker! Blir så rörd, nästan så jag fäller en tår. 

 
 
 


Kommentarer
Sofie

det är ju en godnyhet! 8D jag gratulerar!

Svar: Jag vet, jag har blivit med blomma :)
celiaslilla.blogg.se

2013-05-12 @ 13:34:27
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0