Damn it

Jag har en talang. En talang som jag lider av. Ibland frågar jag mig själv  - Vad har jag gjort för att förtjäna detta? 

Jo det är så att jag är så fantastiskt duktig på att laga Pasta Carbonara. Hur detta är något dåligt är som så att jag är så duktig, det blir så gott, att jag inte kan sluta äta. Jag har nyss ätit 2 portioner och vad vill jag nu?
TA MER!
Jag kommer råka äta så mycket att min mage sprängs. Eller så kommer någon mörda mig för att hen vill ha min carbonara och jag vill inte dela med mig för den är så förbannat god att jag vill ha allt själv!! 

Otur alltså, otur.
 
 


Kommentarer
Sofie

Jag kan komma och mörda dig, Jag är vrål hungrig!! >:D

Svar: Där ser du! En hemsk talang, it will be the death of me!
celiaslilla.blogg.se

2013-05-14 @ 18:45:56
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0