Dä duger

Yoyoyo!
Sitter här efter en liten middag bestående av wookade grönsaker och minivegovårrullar.
Jaja, systra mi kom över igår så vi åt gott och umgicks, är alltid trevligt när hon är här. Till efterrätt åt vi frukt o bär med vaniljkesella, inte så illa de va!? Förutom att bilden suger.. Sorry, har ingen iphone
 
 

Idag tog vi en promenad på stan tillsammans, Linnea, mor och jag. Gick i det varma stockholm, chillade, åt mackor

Linneas va godare, den med brie o salami. Kände mig modig och testade något nytt.. Var gott, men inte lika gott.. :/

Varför postar jag aldrig nånting annat än mat..? Oh well, de duger. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0