Birthdayshow

Tjeeeena. Har varit en bra dag än så länge. Jag och Rozann var lite dåliga på att shoppa imorse bara. Vi fick beslutsångest och tog sån tid på oss. Vi ville köpa en tiara till lilla Angie, men vi kunde ingen finna. Så hon fick en fin mugg fylld med gott (godis och kidnerägg!) och en liten hest. 

 
Här har vi då det fina födelsedagbarnet. Grattis! 

Sedan så hade vi köpt lite fika som vi åt

 

Ebba äro glad över fikat som ni ser :)

Sen så hade även Musikproduktionen konsert. Jag hade inte så höga förväntningar faktiskt. Tänkte att deras musik nog är bra men att det inte skulle bli så mycket av en show. Boy was I wrong! Fan vilken show! Vissa var ju helt fantastiska. Mina favoriter var 4 Tunez som var 4 grabbar som körde boybandlåtar a la Westlife. De hade helvita kläder och liten koreografi. Så jäkla mysiga! Sen var det ju en grym ljusshow. Kände mig som en insekt som dras till ljuset. Whooaaw! TITTA! DET BLINKAR. I LILA!

 
Här ser ni dåliga mobilbilder från showen. På första bilden ser ni lite av vårt fina pojkband 

(Bildbomb! Duktig Cecilia. Duktigt)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0