Världens roligaste inlägg

Igår orkade jag inte skriva nått när jag kom hem vid 21. Hade ont i huvet och var så utmattad.
Träffen med mina gamla kompisar gick bra, saknar dom faktiskt. Hoppas vi kan hålla kontakten bättre nu. Vi kollade runt lite i second hand-affärer och sen gick vi och fika. Jag slog på stort med en grillad macka. Så god!

Sen gick jag till stadsmissionen och hängde lite, det är ju öppet för alla på torsdagar så det var påskmiddag och supermysigt. Dock satt jag lite för länge med de yngre barnen (som skriker o slåss) så mitt huve fick lite ont. 
Passade därför på att promenera lite innan jag åkte hem. Så fick lite motiono luft under vårkvällen. Skönt.


Min mobil strular ju halva tiden så orkar inte ens bry mig om att fota med den.. Så här kan ni få se min facelook istället.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0