Trött

Jag är faktiskt trött.. Jag har inte kunnat sova förns vid 01 på natten (som tidigast) på ett tag men nu är jag trött och hon är inte ens 23. Kanske har att göra med att jag faktiskt har fått både luft och motion idag. Är bara bra om jag lyckas sova snart då jag har en lång dag framför mig.
Vi ska egentligen ha halv studiedag, så skulle sluta innan lunch. Men vi ska repa med teater från 13.00 ----> obestämd tid. 
Kom nu på att jag behöver fixa matlåda att ta med mig.. Bör kanske ordna det direkt..

Har ju en engelska uppstats som jag måste skriva också, borde ha gjort det idag. Lite stressångest över den..
Boken som ska vara utläst till imorn har jag även bara typ 3 sidor kvar i. Det var uppenbarligen ingen bra bok då jag har 3 sidor kvar som jag inte brytt mig om att läsa. Så dålig att jag inte bryr mig om hur den slutar.
Känner mig okulturell då det är en bok man ska uppskatta då den handlar om samhällsproblem såsom fattigdom. Men nä, den var tråkigt skriven.



Först en bild på en fejkgäspning. Ser mest chockad ut. Om ens det. Poängen var att det skulle bli en fejkad bild, uppnått.

Och här har vi en äkta, trött och rätt sliten tjej på bild. Gäsp in action.

Vilken bild är bäst att publicera?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0