Snälla, ge mig lugn


Idag hade jag bara en lektion, vi såg på film. Så de var chill. Sedan utvecklingssamtal.. Har tur som har en sån härlig mentor som jag har. Fick gnälla av mig lite och samtidigt få uppmuntran och pepp, skönt de. 

Annars då?

Gick och tränade efter skolan, blev inte ett stenhårt pass då jag fortfarande har ont i magen, men är rätt nöjd över mina prestationer. Nu ska jag äta lite och sedan finslipa på en uppgift som ska in idag. 
Sen får jag ta det lite lugnt, tuff vecka har det varit. Och imorn ska jag vara barnvakt, de blir la trevligt och lite extra  cash kan jag behöva.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0