Skön dag


Sho.
Chill dag idag, Varit på stadsmuseet i typ en kvart. Sedan gick vi en liten stadsvandring. Ebba, jag och Angelica då. Det gick bra! Vi som aldrig hittar dit vi ska men nu du, nu hittade vi allt. Vi skulle följa några instruktioner och svara på frågor samtidigt som vi gick runt på söder. Synd att det regnade dock, kallt o blött.
Efter de satte vi oss på ett café och åt. Alla tog grillade mackor fast med olika pålägg. Gött de. Jag körde på parma. Fick dock mer soltorkade tomater än bröd typ. Helt galet mycket tomater. Intressant att veta, nej.

Sen drog vi till skolan för att ha engelska men vi fick jobba hemma. Så kom hem för typ 20 min sen. Behöver ta tag i plugget nu dock..

 
Maaaat <3


Kommentarer
Mikxki

Åh vad gott det ser ut :)

Svar: Mackor är det aldrig fel på! :)
celiaslilla.blogg.se

2013-05-01 @ 20:27:01
URL: http://mikxki.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0