Sjuk? NEEEEJ!

 
Jag har börjat få lite ont i halsen. Nej. Jag får inte de. Får inte bli sjuk! Har ju skiva på söndag, vill gå! Måndan skippar jag dock gärna.. Då ska vi städa på teatern, blöh. 
 
 
Imorn behöver jag åka till typ skärholmen en sväng o kolla efter locktången jag vill ha också. Sen se efter lite kläder jag kanske behöver. Har ju fortfarande inte bestämt mig vem jag ska gå som på skivan. Är ju tema kändisar/kända karaktärer. Det står mellan Nathalie Portman som Black swan eller Sandy i Grease.

Sandy from Grease outfit
 
Eller...


Vad tycker ni?!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0