Sistakvällenpålovetångest

 
Nu sitter jag och har ångest över skola imorn.. Slutprojektet ska in imorn.. Har jag gjort det bra? Har jag skrivit tillräckligt i rapporten? Är min logg okej? Blöö. Hatar mitt dumma projekt.. 
Rapporten till arbetsmiljön ska in på fredag, och engelskauppsattsen ska in veckan därpå. Fattar inte ens vad vi ska skriva i den. Det är seriöst en konstig uppgift.. Tror inte ens jag fattat det rätt, eller? En formell uppsats om skilnaderna mellan språket i 2 olika artiklar? typ.. Vet inte riktigt hur jag ska skriva den.

Vi har dessutom teater imorn, lika mycket ångest över det. Och imorn är det 2 veckor kvar tills premiären. Känns verkligen bajs. 

Antar att detta är ångesten som uppstår kvällen innan skolan börjar igen efter ett lov. Har haft det så skönt och nu ska jag tillbaka till stressen och ångesten.
Snart är det dock slut. 
Håll ut!



Det är en bild på sars-viruset. Är lite så skolan känns just nu.
(överdramatisk much?!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0