Shine bright like a diamond

 
Sitter här och borstar tänderna. Ja, lite sent med de. Ja, jag bortsar tänderna inne på mitt rum. Ja, jag sitter i sängen. Ja, min tandborste lyser.
Jag besvarar frågorna lite bittert? Nääääää.
Kom på nu när jag satt me borsten i käften att den lyser nått förfärligt mycket.. Är till för att göra tänderna vitare (kan ju behövas då syrran skrattade när hon såg hur gula mina var..)
Tror faktiskt den fungerar. Kanske inte supermycket än, men tror de blivit vitare.. mindre gula..
Det kanske bara är inbillning, typ placebo. Oavsett om det är på riktigt eller ej så känns leendet lite bättre så jag är glad ändå.

Go' natt!
Dröm sött om supersillar och färska dadlar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0