Rolig fredag

 
Idag har jag ännu en lång dag. Börjar 9. Har boksamtal, sedan ska vi fixa lite med studentskivegrejs (klassens....)
När de e klart har jag "håltimma" fram till 16.30 då vi ska ha teater. (slutar vanligtvist 14, men inställd arbetsmiljö och tillaggs teater..)
Är väl bra om jag skriver på engelskan  under den tiden då visserligen, hoppas att det finns några datorer på skolan som går att använda.
Måste iaf gå och göra en matlåda snart, och inte glömma den!!
Skulle även kunna gå och träna emellan igentligen men vet inte om jag orkar. Men jag bör nog.. eller??
Vi får se. Måste hoppa in i duschen snart iaf. 
Sho


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0