Paket och el-läran

Tjeena..
Har varit hemma sen typ 18.30 men har verkligen inte pallat skriva, för känner mig typ tvungen att ladda upp bilder då och jag ooorkar inte joxa med mobilen o datan, för krångligt. 
Har iaf haft världens tråkigaste lektion idag. El-lära. Det var förvirrande och skittråkigt. Johan som höll den är fantastisk (liten lärarcrush). Han inledde lektionen med att visa ett James Bondklipp, det var skoj. Resten inte skoj.
Tur att han e mysig. 
Vi har haft teater, det gick bra. Mycket bättre än tidigare i veckan, skönt. Varit så stressad. Är ju premiär på måndag!! 
Har fortfarande inte skrivit uppsatsen, men har in te orkat, har ju faktiskt jobbat över typ varje dag. Och jag är ingen supermänniska, har inte hunnit. 

Fick hem lite paket från ebay också. 2 väskor (igår) och klänningen jag tänkt ha på studenten kom idag :) Den är nästan för stor tycker jag. Ska se om mamma kan göra något åt de..

Tjo, är trött



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0