Nada skiva

 
Det blir ingen skiva ikväll. Ella som jag skulle gå med har lyckats få Bieber-biljetter (hon hade köpt men det blev nå fel så hon missade konserten i måndags, men fick nya biljetter av ticnet till idag)
Summan av kardemumman blir ju då att jag stannar hemma ikväll. Pallar inte gå ensam liksom. 
Lite trist då jag redan tänkte ut min klädsel o smink (fotade lite igår) och idag köpte jag en ny blus just för skivan. Lämnar nog tillbaka den imorgon då.. 
 
 
Varit en rätt lugn dag annars. Mitt vanligs onsdagsmöte, sedan en liten promenix med stop på emmaus. Halvgod lunch i skolan och sedan lyckades vi trixa med schemat så vi fick ha ellära istället för håltimma. Då fixade vi typ lampor. Kopplade ihop lamphållarn med sladd och kontakt då. Gick bra. 
Härliga Johan inledde lektionen med "Nu ska vi ha ellära, så spännande" Badumdumdish
Jag skrattade, awkward..
Vi fick iaf gå hem tidigare så nu sitter jag och roar mig på bästa sätt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0