Måndag..?

 
Men vafan, hade ju gjort ett tidsinställt inlägg som skulle kommit upp kl.14 som handlade om barnvaktandet.. Det funkade ju tydligen inte.
Jaha, jaa.. Vad annars då?
Slutade typ 19.30 men teatern och då hade vi bara suttit stilla och gjort ingenting i 45 min (innan det hade vi jobbat skithårt!) Men Bella och Hedda satt och jobbade på några grejor så vi vågade inte bara sticka ifrån dom.

Imorn har vi teater från 9 till 17.30.. Då ska vi dock frakta all rekvisita och möbler till reflexen och öva på scenen vi ska spela på nästa vecka. Det är superbra det men jag blir fortfarande så jäkla trött på hur mycket tid vi lägger ner på detta, är helt slut. 

Roade mig med att fota mig med Theos mobil så han har fått en rad sjukt fina foton (njaa..) Blev lite overly attached girlfriend-look över det hela. Uppspärrade ögon och stort galet leende. Det ena foton satte jag som bakgrundsbild så han ska bli rätt varje gång han tittar på mobilen :)

Ska fixa lite och sen ta det lugnt inför natten.
Sho

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0