Lyckan <3

 
Nu har vi spelat klart. Allt är färdigt. Fan va skönt det känns! Det gick visserligen bara sådär igår men idag gick de fantastiskt! Vi var grymma! Fick många kramar av främlingar o många fina ord. 


Imorse när jag skulle upp så ville kroppen verkligen inte. Jag bestämde mig då för att skita i frukosten, bara jag får sova liiiite till. O så när jag väl gick upp så frågade pappa mig om jag ville ha lite gröt för han skulle göra det till sig. JAA! Taaack pappa. Fick ju frukost då. Sjukt bra med tanke på att vi åt lunch kl.12.. Han gjorde även middag till mig när jag kom hem kl.19
Nu ska jag göra ingenting. Seriöst, förtjänar att ta det lugnt (även om jag måste plugga egentligen, skjuter upp de..)
 
 
På torsdag ska vi iaf ut och fira, hela teatergruppen :)
Imorn blir det studentskiva, på torsdag firande och på söndag har vi vår studentmiddag Riktigt full rulle denna vecka alltså.
Men de ska nog bli en väldigt rolig vecka :)


Kommentarer
Sofie

va trevligt :3

Svar: Yaaay, så skönt! :) Nu kan jag börja slappna av lite tror jag.. Iaf inte behöva vara i skolan till kl.20 ;)
celiaslilla.blogg.se

2013-04-23 @ 22:23:03
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0