Listor

 
Trött tjej som nu är på väg mot kärrtorp för att spela teater hela dan. Whoop whoop.
Igår satt vi och diskuterada vilka tjejer/killar vi helst skulle ligga med om vi fick chansen.
Postar några av förslagen nu så jag har dem ifall vi kommer in på det spåret igen (vilket vi gör typ varje dag..)

Das ladies (i ospecifik ordning)
- Dani Campbell
- Tila Tequila
- Robin Scherbatsky (nej, inte Cobie Smulders, Robin!)
- Emma Stone
- Jennifer Lawrence
 
Das bois (samma här, no ordning)
- Bruce Willis
- Hugh Jackman
-Michael Cera
-Robert Pattinson (ja, jag gillar honom, han verkar mysig..so sue me)

Hur skall listorna fyllas på då? Nått förslag?
 
 
 
 
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0