Let's talk about the skiva

 
Såå... Igår var vår skiva. var ju egentligen inte så pepp, försökte fejka de i hopp om att jag då skulle bli pepp. 
Men det var mycket roligare än väntat faktiskt.
Rätt så god mat. Förrätten var skum. Typ 10 blad babyspenat o två gigantiska bitar brie-ost o så honung på de. Brie e ju gott ja men skumma proportioner..
Under middan fick vi även "Klassens..."

 
Jag blev klassens Gangstah som ni kan se. Med motiveringen
Du dansar, du rappar o sticker Rickard Olsson med nålar
Känner vi någon som inte är skyldig dig stålar?

Jo jag är ju väldigt gangstah.. haha nej. Jaja, de var skoj.
Hade högklackat hela kvällen dock o fan va jag dansade så är helt slut i benen.

 
Här ser ni en bild på några ur ensamblen.
Ja, jag ser rolig ut. Jag försökte leva upp till min titel som gangster. 
Angelica är iaf supersnygg i sitt rosa hår. De tyckte hon också att hon var
Hon uttryckte sig "jag vill bara ligga med mig själv"

Vi kickade ass på dansgolvet. Speciellt Daniel o jag med våra synkade moves. Sen drog vi till nattbussen vid 2.30 typ och jag var hemma till 4. Lång dag, och lång natt. Inte lika roligt som i torsdags, men de var skoj.

Idag har vi bara städat lite på teatern i skolan o sen gick vi alla o åt på max tillsammans. Gillar verkligen min teaterklass <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0