Lång dag

 
Shoooooo. Kom nyligen hem från skolan. Ja, jag har varit i skolan till 20.30. Att gå teater är faktiskt tuffare än ni tror! Vi ska jobba över imorn med.. Mmm.. Så kul. 

Har ju möten med mina "mentorer" varje onsdagsmorgon, så upp tidigt. När det sedan var klart gick jag till bussen men då var det 17 min tills den kom. Så jag bestämde mig för att gå till nästa hållplats, bränna lite tid liksom. Men för varje hållplats så var det lika lång väntetid och tillslut var jag framme i skolan. Gick alltså en rask promenad imorse, bra start på dagen. Haft en rätt rolig dag ändå. Theo slängde dock upp mig på hans axel och sedan snurrade han runtruntrunt. När han sedan släppte ner mig kunde jag inte gå, fan så yr! La mig på golvet o ville typ spy, då kommer Hedda och kittlar mig.. Inte så snällt.
Lång dag iaf. Uppe vid 7.00 skola med pluggeliplugg och så extrateaterrep - 16.30 - 20.30.
Nu behöver jag verkligen gå o duscha, mitt hår behövs tvättas!




Kommentarer
Sofie

asså shit D: det är ju typ övertid._. Får skoler verkligen göra så?
och jag som har gnällt på att ha slutat halv 5...

Svar: Det är verkligen övertid. Samma som i måndags och som vi kommer göra imorgon. Nästa måndag lika så, tisdagen också samt torsdag och söndag.. (ev andra dagar också, inte inbokade än dock)Eftersom det är "frivilligt" ska det tydligen vara okej. Det är verkligen inte frivilligt menmen.. vad ska vi göra liksom?
celiaslilla.blogg.se

2013-04-10 @ 22:01:31
URL: http://yuumeji.blogg.se
Musslan

skit, säger jag bara ._.

Svar: Jag håller med, jag håller med! Har så ont i magen pga det. Hinner knappt med resten av skolarbetet heller. Men premiär den 22 så får väl stå ut fram tills dess..
celiaslilla.blogg.se

2013-04-10 @ 22:34:19
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0