Klädbytning

Tjaba
Idag tog mor och jag en liten promenix på stan, lagom mysigt, lagom långt. Sedan blev vi båda så trötta att vi nästan somnade på tunnelbanan, så vi tog en tupplur när vi kom hem. Jag somnade verkligen ordentligt, klarade inte av att gå upp när middan var klar. Så gick upp senare o fick värma på maten, var dock bajsgott iaf. Potatisklyftor o morötter i ugn, broccoli och lax. Mmm.. 
Sen blev det en vända till stan igen för klädbytardag. Lååång kö, dålig lokal och dåligt planerat, men fick med mig lite saker hem. Nu sitter jag och svullar. Fan, har typ en ätstörning, hetsäter verkligen. Inget stopp på mig..
Ping-pongkingen nu iaf, sen sömn då jag har teater imorn.. På en söndag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0