Jesus christ superstar

Gomorron
 
Inatt drömde jag någor roligt. Jag drömde att jag var med i en teateruppsättning och vi spelade Jesus christ superstar och jag spelade Jesus. Bella (min teaterlärare) var regissör.. Från ingenstans verkar det som att vi håller i en tallangjakt och Sofie är med. Hon ska först visa att hon kan ryta som ett lejon och typ skrika sjukt högt. Men Bella avbryter henne. Då tänker Sofie istället sjunga, en Celine Dion låt. Och när hon precis hade startat (hon var förövrigt grym) så avbryter Bella henne igen! Då får jag flipp och börjar skrika från publiken.
- Håll käften kärring och låt henne sjunga klart innan du öppnar munnen, du stör!
Satan va arg jag blev..
Minns inte hur drömmen slutade men vi spelade upp pjäsen och Bella sufflerade även fast ingen hade bett henne och så var jag en grym Jesus.

Sen var det någonting med en öken där jag hade snott Athenas skor och så jagade hon mig och tacklade ner mig..
 
 
 
Jesus var ju rätt snygg han.. 
 


Kommentarer
Sofie

HAHAHA! drömde du om mig? eller känner du någon annan Sofie också? Aja, vilken awesome dröm xD

Svar: Jaa de var du!Du var helt flippig och rolig :)
Den va rätt najz :P
celiaslilla.blogg.se

2013-04-14 @ 10:23:55
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0