Here comes Honey boo boo child

Jag vill typ ha en kategori som heter Honey boo boo. Jag älskar henne. Vill att hon är med mig varje dag i mitt liv. Ska försöka att inte posta alla gifar av henne nu (som jag vill göra). Men cooomee oooon. Hon e underbar. Ni som säger annat är knasiga i bollen. Vad finns det inte att älska? Hon är sig själv och älskar det. Hon må vara lite redneck, men proud of it. 

Vad tycker ni egentligen om Honey Boo Boo och hennes familj?


 
Jag har mer med henne, tro mig. Men får sprida ut det lite över flera inlägg. Finns även lite visa citat jag har på lager. Så håll utkik här på bloggen om ni vill se mer. (de vill ni)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0