Händelserik dag

God morgon då..
Ja, för mig är det morgon nu då jag inte åkt till skolan idag. Blev inget inlägg igår då min dag såg ut såhär

08.00 Kliva upp och fixa mig inför skolan. Frukost, dusch, påklädning, fixelifix, koll på allt som ska med..
10.00 Skolan börjar. 
11.00 skola
12.00 lunch
13.00 Teater
17.00 Träff med arbetsgrupp för att äta middag
18.00 Äter och börjar få ont i magen
19.00 Väääldigt ont i magen. Magsmärtor till tusen. OntOntONT!
20.00 Mamma möter mig i skanstull och hon tycker att vi åker till akuten.
20.30 Framme på sös
21.00 Väntar
22.30 Lämnar prover
23.00 Väntar
00.00 Väntar
01.00 Väntar
02.20 Nu blev det min tur att träffa doktor.

Mina prover såg bra ut och han kunde inte säga vad som hade hänt. Eftersom smärtan hade avtagit med tiden så tyckte han det var lugnt med mig. Med huvudvärk, illamående och yrsel fick jag iaf komma hem med taxi kl.03.00.
Tack till min fina mor som satt med mig hela tiden, klappade mig och lät mig sova i hennes knä. 
Och tack till den otroligt snygge, unge och trevliga läkaren som klämde på min mage. Värt väntan

Idag blir det iaf att ta det lite lugnt


Kommentarer
Sofie

det kallar jag fullt upp. men va lustigt att du fick värsta magsmärtan. det måste ha varit något som skapade det?

Svar: Doktorn kunde inte komma fram till exakt vad det var men han sa att det skulle kunnat vara en typ en gallsten. Inget farligt alltså men det gör förbaskat ont. Nu mår jag bra iaf :) Jobbigt att behöva sitta på akuten i över 5 timmar (på natten, somnade flera gånger..)cför något som man inte kan göra nått åt bara :p
celiaslilla.blogg.se

2013-04-09 @ 15:49:29
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0