Gotta love them foxes

 
 


Lika fotogenisk som jag är.


Kommentarer
Missnosebleed- En av sveriges största alternativa konst-blogg!

sv: Tack så mycket!
Med hjälp utav en svamp! Jag duttade svampen med ljusrosa först över mer än halva naglen och tog sedan den ljusblåa färgen och duttade in i det rosa. Då blir det att färgerna liksom går ihop med små prickar. Sedan tog jag lack över hela nageln som fick prickarna att "smälta"/flyta ihop med varandra och så var det klart! :D
Super enkelt!

Svar: Åhåå, låter inte så svårt men ack så snyggt. Tack för tipset! :)
celiaslilla.blogg.se

2013-04-04 @ 10:42:33
URL: http://missnosebleed.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0